Translate

sobota, 21 czerwca 2014

Parabanki , pożyczaj bezpiecznie !

       Ostatnimi czasy pojawiło się bardzo dużo firm pozabankowych oferujących pożyczki , najczęściej są to tzw. Chwilówki w których okres kredytowania wynosi 30 dni , czas przejrzeć kilka ofert i wypiszę kilka ciekawych rozwiązań gdy mamy nóż na gardle i napiszę o jednej "instytucji"która sprawdziłem osobiście i oszukali dużo osób a co najdziwniejszy jak się dowiedziałem firma prosperuje już kilka lat i nikt nic z tym nie robi.

     Zaczniemy od najbardziej znanej chwilówki obecnie na rynku Polskim czyli :
1) Vivus - bardzo ciekawa oferta , pierwsza pożyczka max. 1400 zł na 30 dni biorąc pierwszy raz prowizja i RRSO wynosi 0% czyli oddajemy tyle ile pożyczymy gdy spłacimy w terminie.
 2)Wonga - Pierwsza pożyczka za przysłowiową dyszkę , max 750 zł lecz tutaj w przeciwieństwie do Vivus'a jest możliwość wzięcia pożyczki na 60 dni.
 3) Zaimo - pojawiła się niedawno na Polskim rynku oferuje nam pożyczkę na kwotę 6 tyś złotych przy rozłożeniu na 12 rat prowizja zależy od ilości rat przy 1 racie - 29-30% , 12 ratach 5-12% 
    
    Jednym z lepszych rozwiązań jeśli potrzebujemy kredytu na większy czas spłaty a bank odmówił nam kredytu szukał bym w pożyczkach społecznościowych w których oprocentowanie jest nie tak niskie jak w banku ale dużo nie odstaje. Poniżej parę przykładów : 

    1) Lendico - w tym momencie chyba jedna z lepszych istytucji oferująca takową pożyczke , kwotę rat i okres kredytowania wybierami sami. 
    2) Abis - Możliwość starania się o kwotę od 1000 zł do 50 tyś złotych , bez sprawdzania w krd,bik na okres spłaty od roku do 10 lat.


   Omijamy dużym łukiem !  Kilka tygodni temu przeglądając portale finansowe , społecznościowe natrafiłem na wątek w którym dużo osób naciągało się na pożyczkę w instytucji czy jak to można nazwać "Pożyczaj wirtualnie" -ŁÓDZKIE BIURO KAPITAŁOWE SP Z O O , które oferuje pożyczkę od 10 tyś do 50 tyś zł , przy fajnym oprocentowaniu bo aż 7,49% z ubezpieczeniem przez znaną firmę "Benefia Vienna group"  bez sprawdzania bik,krd na pierwszy rzut oka wielkie WOW !
   Postanowiłem że zobaczę w jaki sposób tyle osób dało się nabrać , wiec chwyciłem za telefon i dzwonie pod podany numer telefonu ... Myślę dziwne "Poczta jest pełna , proszę zadzwonić później" , pomyślałem (Już bym nie wziął takowej pożyczki ) ale jak widać innych łatwo zrobić w konia.. Wiec złożyłem wniosek.

  Po 1-2 dniach, nie pamiętam dostałem sms'a że kredyt został przyznany a wiecęj informacji na emailu. Oczywiście email jest pieknie napisana "umowa" bez pieczątki itp. Lecz sporządzona z głową a jedynym krokiem do przelania wnioskowanej kwoty czyli w moim przypadku 10 tyś złotych musiałem zapłacić ubezpieczenie pierwsza rata 200zł.Wpłaciłem do tej pory cisza ,ani nie odpisują na e-maile czy nie odbierają telefonu. 
  
  W tym przypadku jedynym rozwiązaniem było napisanie do Banfita group czy wspópracują z taka firmą , oczywiscie dowiedziałem się że nie , wraz z doradca z Banfita złożyliśmy zaskarżenie "Pożyczaj wirtualnie" jest to kwota o którą jak wiadomo ciężko wnieś oskarżenie i aby opłacało się zachodu lecz gdy wkońcu ze wszystkimi wnioskami i potwierdzeniami itp. i sporządzonym protokołem oskarżenia pieniądze bez problemu wróciły na moje konto.

  Lecz Absurd goni Absurd jest to firma która na rynku Polskim działa od 1996 r. Pewnie oszukali ludzi już na grube tysiące , a jakiś małolat za posiadanie 2 gramów maryski dostanie wyrok a za wydrukowanie 6 stówek w naszym kraju grozi 25 lat więzienia  !!  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz